ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-82300
نوشته شده توسط : ارغوان

آشنایی با برند اسنوا

اسنوا(ارکان ساختار نوین ایرانیان) یک شرکت تولید کننده لوازم خانگی ایرانی می‌باشد که از سال 1384 در مورچه خورد اصفهان شروع به کار کرده است. این شرکت تولید کننده انواع اجاق گاز، کولر آبی، ماشین لباسشویی، تلویزیون و یخچال فریزر می‌باشد و 50 درصد قطعات مورد نیاز برای جمع کردن دستگاه‌ها، تولید داخل می‌باشد. این برند توانسته با به کارگیری فناوری‌های روز دنیا و بالا بردن کیفیت محصولات خود، جایگاه خود را در خانواده‌های ایرانی پیدا کند.در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

 

 

 

ماشین لباسشویی اسنوا مدل  SWM-82300

ماشین لباس شویی اسنوا سری هارمونی 8 کیلویی مدل SWM-82300 از ماشین های لباسشویی جدید شرکت بزرگ SNOWA می باشد. این محصول با قابلیت های فراوان یکی از بهترین لباسشویی های موجود در بازار می باشد. از ویژگی های مهم این لباسشویی می توان به موتور اینورتر دیجیتال ان اشاره کرد، موتورهای دیجیتال اینورتر به دلیل قابلیت برنامه ریزی، سرعت چرخش را با توجه به نوع و میزان لباس مشخص می کنند که نهایتا منجر به کاهش صدا و میزان مصرف انرژی می گردد. با بهبود عملکرد، مصرف انرژی این مدل از ماشین لباسشویی اسنوا تا 49 % کمتر از رسیده است. یعنی سالانه بخش زیادی از A +++ گرید انرژی مبالغی که صرف پرداخت قبوض می شد، میتواند برای سایرهزینه های خانواده ذخیره شود.سیستم شستشوی البسه با بخار از دیگر قابلیت های مهم این مدل از لباسشویی 8 کیلویی اسنوا محسوب می شود ، بخار به دلیل دارا بودن گرمای زیاد، بدون آسیب زدن به تار و پود لباس، باکتری های آلرژی زا را از میان برده و با نفوذ به بافت لباس، آن را نرم تر و اتو کشی را آسان تر می کند.

 

 

 

طراحی ظاهری ماشین لباسشویی اسنوا مدل  SWM-82300

ماشین لباسشویی اسنوا سری هارمونی دارای بدنه اکوبادی (Eco Body) جهت کاهش به همراه پنل مکانیکی LED است.

بدنه اختصاصی Eco Body در لباسشویی های اسنوا دارای سیستم ضد لرزش لباسشویی با طراحی ویژه دیواره های جانبی است. این مورد موجب ثبات بیشتر دستگاه و همچنین عملکرد بی صدای لباسشویی حین کار می گردد.

 

موتور دیجیتال اینوتر چیست؟

ماشین لباسشویی اسنوا SWM-82300 نیز دارای موتور دیجیتال اینوتر است.

مزیت مهم این سیستم قوی موتور محصول با قابلیت بالا و عمر بالا وصدای کم ارائه میگردد.

این لباسشویی ها در هنگام بالانس شدن از بالاترین سطح عملکرد برخوردار هستند.

 

فناوری بخار شوی (Magic Steam) در لباسشویی های اسنوا چگونه عمل می کند؟

برای درک این موضوع باید بدانیم لباسشویی اسنوا هنگام شستشو، سیکل فرآیند را در چند مرحله تقسیم بندی می کند.

زمانی که در مرحله‌ی شستشوی اولیه آب وارد دیگ می ‌شود، آب و بخار به همراه هم لباس‌ها را کاملاً خیس می ‌کنند.

بخار هنگام شروع شستشو دمای آب را افزایش می‌ دهد. افزایش دمای آب باعث حل شدن ماده‌ی شستشو می ‌شود و امکان پخش شدن عمیق آن در لباس ‌ها و پارچه را فراهم می ‌کند.

وقتی سیکل شستشو به اتمام رسید بخار بیشتری به دیگ آزاد می ‌شود و دما را به حدی افزایش می ‌دهد که باعث ضد عفونی شدن لباس ‌ها می ‌شود، سپس پارچه را نرم می‌کند و چروک ‌های عمیقی را که طی سیکل شستشو ایجاد شده است، برطرف می ‌کند.

مهم ترین مزیت یک سیستم بخارشوی صاف و بی چین و چروک شستن البسه و ملحفه ها با از بین بردن آلرژی های شایع آن هاست.

در ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-82300 آب و بخار همزمان لکه ها، بوی ناخوشایند و چروک های هر نوع پارچه ای را از بین می برند.
ماشین لباسشویی ‌های بخارشو نسبت به ماشین لباسشویی های دیگر با استفاده از بخار به ذرات چربی و کثیفی ها نفوذ کرده و با متلاشی کردن پیوند مولکولی آنها کمک می‌کند تا با کمترین مقدار مواد شوینده، تمیزترین حالت ممکن را برای لباس ها شاهد باشید و در عین حال این فناوری صدمه‌ای به لباس نمی زند.

فناوری بخار ضمن کاستن از زمان شستشو باعث بهبود عملکرد و کم شدن مقدار قابل توجهی از مصرف انرژی می ‌شود.

همچنین این لباسشویی‌ها البسه را با قدرت بیشتری می شویند و با ظاهری صیقلی و فوق مدرن، شستشو را به‌ روز می‌ کنند.

 

درام نسل جدید جهت جلوگیری از صدمه دیدگی البسه (Emerald Drum)

طراحی منحصر به فرد دیگ شستشو (درام الماسه) در این محصول موجب افزایش سطح تماس البسه و مواد شوینده شده و علاوه بر افزایش کیفیت شستشو، از صدمه دیدن الیاف لباس ها جلوگیری می کند.

 

 

 

 

 

شستشوی 8 کیلوگرمی

  • A+++ رتبه انرژی  -49%
  • حداکثر دور خشک کن 1200 دور در دقیقه
  • فناوری شستشو با بخار (Steam Wash) 
  • Diamond Drum درام نسل جدید الماسه
  • فناوری نانوسیلور جهت باکتری زدایی
  • LED صفحه نمایش 
  • شستشوی سریع در 15 دقیقه
  • سیستم شروع شستشو با تاخیر
  • شستشوی ترکیبی
  • قابلیت ذخیره تنظیمات دلخواه
  • پیش شستشو و آبکشی اضافه
  • اتوکشی آسان با سیستم ضد چروک
  • امکان تنظیم جاپودری جهت استفاده از پودر و یا مایع شوینده
  • سیستم ایمنی قفل کودک
  • 124 ماه ضمانت موتور دیجیتال اینورتر 
  • 10 سال پشتیبانی فنی و قطعات از زمان نصب 
  • 2 سال ضمانت قطعات

 

 

 

 

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی اسنوا چگونه می‌باشد؟

کارکنان شرکت اسنوا با پشتیبانی دقیق در حال خدمت رسانی هستند. شما می‌توانید در صورت  بروز هرگونه مشکل با شرکت اسنوا تماس حاصل کرده و در صورت داشتن کارت گارانتی از مزایا و خدمات این شرکت به صورت رایگان برخوردار شوید. البته باید دقت داشته باشید که نباید از تاریخ گارانتی گذشته باشد. همچنین در صورتی که کارت شما مفقود شده باشد نمی‌توانید از خدمات رایگان پس از فروش استفاده کنید. پس تا زمانی که کارت شما اعتبار دارد، در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید.

 

 

روش‌های بررسی کیفیت لباس‌شویی اسنوا

بررسی تجربیات دیگران: یکی از روش‌های رایج بررسی کیفیت لباسشویی اسنوا، استفاده از تجربیات افرادی است که قبلاً این محصول را خریداری و از آن استفاده کرده‌اند. در بین این نظرات، مزایا و معایب انواع ماشین لباس‌شویی اسنوا عنوان شده و افراد می‌توانند با آگاهی کامل به سراغ خرید از این برند بروند. بر اساس تجربیات دیگران، از ویژگی‌های مثبت لباس‌شویی‌های اسنوا می‌توان به ظاهر زیبای آن‌ها اشاره کرد؛ اما جنس بدنه و قطعات بیرونی لباس‌شویی، کیفیت مناسبی ندارد و برخی را از خرید آن پشیمان کرده است.

یکی دیگر از مواردی که موجب شکایت کاربران شده است، لرزش بالای این لباس‌شویی‌هاست. درواقع این امر نشان‌دهنده کیفیت پایین لباس‌شویی در مرحلۀ خشک‌کن و آب‌کشی خواهد بود. تمیز نشدن کامل لباس و عمر پایین قطعات نیز ازجمله تجربیات دیگران در زمینه خرید ماشین لباس‌شویی اسنواست.

فعالیت در شبکه‌های اجتماعی: یکی دیگر از معیارهای مناسب برای بررسی کیفیت ماشین لباس‌شویی‌های اسنوا، فعالیت این برند در شبکه‌های اجتماعی مختلف است. افراد می‌توانند با بررسی کامنت‌های صفحات اسنوا، با نظرات مثبت و منفی زیادی روبه‌رو شوند که هر کدام شکایت یا تشکری را از این شرکت داشته باشند.

خدمات پس از فروش: خدمات پس از فروش از دیگر مواردی است که در هنگام بررسی لباس‌شویی اسنوا باید مد نظر قرار داد. پاسخگویی مؤدبانه، مسئولانه و سریع می‌تواند اعتماد هرچه بیشتر خریدار و مشتری را به خود جلب کند. همچنین این کارشناسان پشتیبانی، با صبر و حوصله با افراد صحبت کرده و در صورت نیز تعمیرکار به محل تماس اعزام می‌کنند.

 





:: برچسب‌ها: بررسی ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-82300 , قیمت ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-82300 , خرید ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-82300 , فروش ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-82300 , گارانتی ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-82300 , ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-82300 , ماشین لباسشویی اسنوا ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: